Bolaget ska bedriva åkeri- och budverksamhet och därmed förenlig verksamhet.
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 120 876 | 98 757 | 74 110 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -4 014 | 5 006 | 20 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -3 570 | 4 105 | -80 |
Årets resultat (tkr) | -3 570 | 3 769 | -11 |
Summa tillgångar (tkr) | 46 321 | 27 744 | 17 018 |
Antal anställda | 60 | 49 | 50 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 120 876 | 98 757 | 74 110 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -4 014 | 5 006 | 20 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -3 570 | 4 105 | -80 |
Årets resultat (tkr) | -3 570 | 3 769 | -11 |
TILLGÅNGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 4 146 | 289 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 42 175 | 27 455 | 17 018 |
Tillgångar (tkr) | 46 321 | 27 744 | 17 018 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 11 477 | 6 547 | 2 778 |
Obeskattade reserver (tkr) | 847 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 34 844 | 21 198 | 13 393 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 46 321 | 27 744 | 17 018 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 60 | 49 | 50 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 015 | 2 015 | 1 482 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -3.3% | 5.1% | 0.0% |
Soliditet | 24.8% | 23.6% | 19.9% |
Kassalikviditet | 121.0% | 129.5% | 127.1% |
Svensk Auto Logik AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Dansk Auto Logik A/S. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-06.
Bolaget ska bedriva åkeri- och budverksamhet och därmed förenlig verksamhet.